Рекламация и замяна

Връщане и замяна

Имате възможност в срок от 14 дни след извършване на покупката да върнете закупения артикул, при това имате право да го замените или да получите парите си обратно.

Артикулът, който искате да замените или върнете трябва да бъде без повреди. Трябва да го върнете в оригиналната не нарушена опаковка, с всички приложени добавки.  В противен случай рекламацията няма да бъде приета или ще бъде извършена частично.

В срок от 14 дни от получаването на пратката, трябва предварително писмено да ни уведомите, че се отказвате от договора или желаете продукта Ви да бъде заменен (на нашия електронен адрес [email protected]) СЛЕД КАТО ПОПЪЛНИТЕ ФОРМА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ. Следва да ни върнете продукта на адрес: София, 1000, жк Сердика ул. Гюешево №83, Еконт Експрес за HS PLUS D.O.O.. Те ще изпратят пратката към централата ни в Словения. Връщането на продукта до адреса на Еконт е за сметка на клиента. Препоръчваме Ви да направите това чрез офис на куриерска фирма Еконт. Заплатената от клиента сума за продукта се възстановява по банков път в рамките на 8 работни дни след като пратката пристигне в нашата централа и бъде проверен от служителите на HS PLUS d.o.o.

В случай на връщане на сумата, молим попълнете: http://bit.ly/HS_брой

В случай на замяна на продукта, молим попълнете:  http://bit.ly/Подмяна

В пакета напишете 6 цифрения код за рекламация, който сте получили на електронната си поща след попълване на образеца.

Пакети, в които не е посочен 6 цифровия код за рекламация или замяна, няма да можем да идентифицираме. И в следствие на това вашата рекламация/замяна няма да бъде извършена .

Разходите за изпращането са за сметка на клиента. Няма да приемем пакети с наложен платеж.

В случай че, в срок от 14 дни след получаването на пакета, не сме получили писмено уведомление за отказ от договора, връщането или замяната не са възможни.

Вашият артикул ще бъде заменен или ще ви възстановим сумата в срок от 8 работни дни след получаването на пакета в централата ни в Словения.

Рекламация

В случай, че артикулът ви не работи правилно, можете да се възползвате от гаранцията. Даваме 24 месечна гаранция на всички електрически уреди в нашия асортимент.

Гаранцията не важи в случай на:

  • физическа повреда
  • износване заради използване
  • грешки, предизвикани от неправилно, неподходящо или небрежно ползване на артикула

Артикулът трябва да бъде върнат в оригиналната му опаковка, която не е нарушена, с всички приложени добавки. В противен случай рекламацията няма да бъде приета или ще бъде извършена частично.

В случай на рекламация, изпратете продукта на адрес: София, 1000, жк Сердика ул. Гюешево №83, Еконт Експрес за HS PLUS D.O.O.

В случай на връщане на сумата, молим попълнете:  http://bit.ly/Връщане

В случай на замяна на продукта, молим попълнете:  http://bit.ly/Подмяна

В пакета напишете 6 цифрения код за рекламация, който сте получили на електронната си поща след попълване на образеца.

Пакети, в които не е посочен 6 цифровия код за рекламация или замяна, няма да можем да идентифицираме. И в следствие на това вашата рекламация/замяна няма да бъде извършена.

Разходите за изпращането са за сметка на клиента. Няма да приемем пакети с наложен платеж.

Вашата рекламация ще бъде извършена в срок от 8 работни дни след получаването на пакета в централата ни в Словения.